ח"כ גלית דיסטל אטבריאן: "השסע שנפער עכשיו הוא בלתי נסבל"

    אסתי פלד No Comments on ח"כ גלית דיסטל אטבריאן: "השסע שנפער עכשיו הוא בלתי נסבל"

    ח"כ גלית דיסטל אטבריאן לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "אתם מפספסים דרמה שהתקיימה ברגעים אלה. מה שקרה במליאה הייתה התפרצות על סף אלימה, התחלתי לחשוש לחיי ח"כים | "אחמד טיבי יושב בדוכן יו"ר הכנסת במהלך ההצבעה על אחים שכולים ומעיף חברי כנסת ימניים בזה אחר זה.עוזרו של עראפת אחמד טיבי לא יכול למשמע ח"כים ציוניים. שפל כל השיאים"

    צילום: דוברות הכנסת - דני שם טוב
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    גלית דיסטל אטבריאן לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "אתה מפספס דרמה שהתקיימה ברגעים אלה. מה שקרה במליאה הייתה התפרצות על סף אלימה, התחלתי לחשוש לחיי ח"כים. אחמד טיבי יושב בדוכן בתפקיד יו"ר הכנסת במהלך ההצבעה על אחים שכולים ומעיף חברי כנסת ימניים בזה אחר זה. אורית סטרוק עמדה במליאה ואמרה כמה מילים שאמרה שחברי כנסת ערבים תומכים ברצח. הוא גם הוציא את בן גביר, סמוטריץ' ורוטמן".

    "לצידי יושבים חברי כנסת ותיקים, ואין ישיבה שהם לא אומרים שזה מעולם לא היה. לראות את הקרע, את השסע שנפער עכשיו. זה מצב חירום בלתי נסבל כשמיכל שיר נוזפת בליכוד על זה שהם לא מספיק ימניים כאשר היא נתמכת בידי אחמד טיבי, פשוט אין מילים. נשים את הדד-ליין לממשלה הזאת וזה מרץ 23. הם לא יצליחו להעביר תקציב, אני מהמר שהם לא יגיע עד אז כי הם מסתכלים מי הראשון שקופץ מהספינה – הם נערכים מעכשיו, מנהלים מגעים מעכשיו זה כמו פוקר".

    דיסטל אטבריאן סיימה: "דבר סימבולי שבמקביל תיקי נתניהו מתפוררים ליד הממשלה. נתניהו כאן כדי להישאר ואני אומרת את זה בוודאות. היו כאלו שבנו על זה שנתניהו יפנה את מקומו. יש כאן השגחה פרטית גם על נתניהו וגם על מדינת ישראל. הממשלה יכולה ליפול אחרי החוק של סער ואולי עוד כמה חודשים אחרי הפגרה, אבל רוטציה לא תתקיים. עוזרו של עראפת אחמד טיבי לא יכול למשמע ח"כים ציוניים. שפל כל השיאים".



    0 תגובות